Ήδη εθισμένος με το Silent Hill f μετά από 5 ώρες χάρη στην απίστευτη ιστορία και ατμόσφαιρά του, αλλά ανησυχώ για τη μάχη με τα πολλά pARRY

Hands-on | Μετά από παιχνίδι των πρώτων πέντε ωρών του Silent Hill f, αυτή η φρέσκια προσέγγιση στη σειρά είναι εξαιρετικά βέβαιη και αυτοπεποιημένη για καλό λόγο, αν και η μάχη του μπορεί να φαίνεται υπερβολικά μηχανική

Τα τρομακτικά, νευρικά τέρατα στο Silent Hill f είναι μαγευτικά. Ακόμα και όταν μολύνουν την πατρίδα της Hinako, οι παρασιτικές κόκκινες αράχνες λίριο είναι όμορφες ακόμα και όταν μεταμορφώνουν κάθε επιφάνεια, από κτίρια έως κατοίκους. Αυτά τα ανθισμένα πλάσματα είναι ταυτόχρονα υπέροχα στην όψη και σάκοι κρέατος που με κάνουν να ανακατεύομαι λίγο. Ολο το παιχνίδι είναι βουτηγμένο σε μια απίστευτη ατμόσφαιρα που υπογραμμίζει την προσέγγιση ‘ομορφιά στον τρόμο’ που στοχεύει η Konami. Ωστόσο, παρόλο που είναι ευάλωτη η ίδια, η Hinako μπορεί ίσως να είναι λίγο πάρα πολύ ικανή στο μαχητικό σύστημα καθώς πολεμά τους εχθρούς που δημιουργούνται από καταραμένα λουλούδια, ακόμα και στις πιο τρομακτικές καταστάσεις κατά τις πέντε ώρες παιχνιδιού με το Silent Hill f. Σε μία περίπτωση, μεταφέρθηκα σε έναν ατέλειωτο ομίχλης πεδίο γεμάτο με τους φίλους της Hinako που είχαν παραμορφωθεί σε μασκοφόρους κουκουβάγιες, ένα λάθος κίνηση όσο λύνω ένα γρίφο θα τους κάνει να ξυπνήσουν, με τις λεπίδες να περιστρέφονται. Το Silent Hill f λαμβάνει χώρα στον αγροτικό Εμπισουγκάοκα της Ιαπωνίας της δεκαετίας του 1960, σημαίνοντας ότι η μοναδική πραγματική επιλογή της Hinako για αυτοπροστασία είναι τα καταστρέψιμα αντικείμενα που βρίσκει – σωλήνες, δρεπάνια, μαχαίρια κουζίνας.

Ο μόνος τρόπος για να αντισταθείς είναι να είσαι άνετα κοντά στους εχθρούς. Ωστόσο, ακόμα και με αυτούς τους κουκουβάγιες γρήγορα μαθαίνω τα πρότυπά τους. Υπάρχει η επίθεση που μπορώ να αποφύγω την τελευταία στιγμή για να ενεργοποιήσω μια τέλεια επιβράδυνση. Και υπάρχει η αλυσιδωτή επίθεσή τους – ένα, δύο, τρία, τέσσερα – μετά από την οποία φωτίζονται με χρωματική αύρα, που σημαίνει ότι μπορώ να τους χτυπήσω με μια βαριά επίθεση για να αντιδράσω, ανοίγοντάς τους σε μεγάλη ζημιά. Για το μεγαλύτερο μέρος, το Silent Hill f είναι βουτηγμένο σε άψογες διαθέσεις που με κάνουν πιο ενθουσιασμένο για το μέλλον της σειράς από ποτέ, αλλά με μπερδεύει λίγο γιατί το μαχητικό σύστημα είναι έτσι. Εισάγοντας το παιχνίδι σε ένα δροσερό δωμάτιο στην έδρα της Konami στο Τόκιο, η Neobards προσφέρει μια εξήγηση – οι αιφνίδιες στιγμές ικανότητας της Hinako να αντιστέκεται στα τέρατα μεταδίδουν ‘αδρεναλίνη’, εξηγώντας πτυχές όπως η πλήρης ανανέωση της ενέργειας μετά από μια καλά χρονομετρημένη αποφυγή.

Κατά τα άλλα, λαμβάνοντας το Silent Hill f στην Ιαπωνία αντί της Αμερικής σημαίνει πιο στενούς διαδρόμους σε σχέση με τους εξαιρετικά ευρείς δρόμους των ΗΠΑ, σημαίνοντας ότι δεν είναι τόσο εύκολο να αποφευχθεί ο κίνδυνος. Η Hinako, λέει ο παραγωγός της σειράς Motoi Okamoto, ‘δεν έχει άλλη επιλογή παρά να αντιμετωπίσει τους φόβους από κοντά’. Μην παρεξηγηθείτε, δεν νομίζω ποτέ ότι θα χαρακτήριζα καλό το μαχητικό σύστημα του Silent Hill. Η ιστορία της σειράς στα μαχητικά πεδία πηγαίνει από απόλυτα απαίσια σε λειτουργικά στο καλύτερο. Αλλά μπορεί να είναι εντυπωσιακό, αποτελεσματικό στις στιγμές της χοντρής βίας. Τα καλύτερα παιχνίδια του Silent Hill φαίνεται να κατανοούν αυτό καλά. Στο χαρτί, το Silent Hill f μπορεί να έχει το πιο καλά σχεδιασμένο σύστημα μάχης στη σειρά μέχρι σήμερα, αλλά κάνοντας έτσι φαίνεται ότι είναι λιγότερο αποτελεσματικό στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας τρόμου. Τέλειες αποφυγές, αντιεπιθέσεις και ειδικές κινήσεις εστίασης δίνουν στο Silent Hill f περισσότερα συστήματα μάχης από οποιοδήποτε άλλο, αλλά στην έκδοση που παίζω μπορεί να καταλήξει να αισθάνεται λίγο υπερμηχανικό. Το Big Preview Horror Specialhub έχει ακόμη περισσότερη αποκλειστική πρόσβαση στα μεγαλύτερα παιχνίδια του είδους που έρχονται και βαθιά καταδύσεις στα εμβληματικά κλασικά παιχνίδια!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top