Μίλησα με τους δημιουργικούς διευθυντές του Ghost of Yotei – και χωρίς να θέλω να σας ξεσηκώσω, το επόμενο παιχνίδι της Sucker Punch θυμίζει φεουδαλικό Red Dead Redemption 2

Συνέντευξη | Οι Nate Fox και Jason Connell αποκαλύπτουν όσα είδαμε στο νέο State of Play του Ghost of Yotei

Το Ghost of Yotei αφήνει πίσω του σχεδόν κάθε άμεση σύνδεση με το Ghost of Tsushima, όμως διατηρεί το πνεύμα του ζωντανό. Το νέο αυτό παιχνίδι ρόλων με σαμουράι τοποθετείται χρονικά 300 χρόνια μετά από τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού, μεταφέρει τη δράση σε μια νέα περιοχή της φεουδαρχικής Ιαπωνίας και παρουσιάζει εντελώς νέους χαρακτήρες. Ωστόσο, το αίσθημα της εξερεύνησης σε έναν ανοιχτό κόσμο παραμένει άθικτο – αυτό το “χάνομαι” μέσα στο περιβάλλον που καταφέρνει η Sucker Punch.

Η καθοδήγηση στην οθόνη είναι διακριτική, αφήνοντας τη φυσική ομορφιά της περιοχής Ezo να πρωταγωνιστεί – σε σημείο που το κουμπί του screenshot φαίνεται να απειλείται σοβαρά. Το Ghost of Yotei δεν θέλει απλώς να παίζεται – θέλει να βιώνεται: μια εικονική περιπέτεια που σε κάνει να “μυρίζεις τα λουλούδια”, όσο κόβεις τα χέρια από αλήτες ρονίν.

Όπως εξηγούν οι Nate Fox και Jason Connell, δημιουργικοί διευθυντές του παιχνιδιού, η πρόθεσή τους είναι να δώσουν στον παίκτη την ελευθερία να ανακαλύπτει τα πάντα με φυσικό τρόπο. Αναγνωρίζουν την επιρροή τίτλων όπως το Elden Ring και το Breath of the Wild, τα οποία χαρακτηρίζουν ως “ορόσημα”. «Θέτουν τον πήχη ψηλά», δηλώνει ο Connell με σεβασμό.

Το στοιχείο της ανακάλυψης υπήρχε ήδη στο Tsushima, αλλά τώρα οι δημιουργοί θέλησαν να το πάνε ακόμη παραπέρα. Για παράδειγμα, εμπόροι και χαρακτήρες αποστολών μπορούν να σε επισκέπτονται στο στρατόπεδο, αντί να χρειάζεται να τους κυνηγάς στον χάρτη. Επίσης, ο παίκτης θα χρησιμοποιεί ένα τηλεσκόπιο για να εντοπίζει ενδιαφέροντα σημεία και δραστηριότητες στον δρόμο του.

«Αυτές οι τεράστιες λίστες αποστολών που βλέπουμε στα RPGs – καταλήγουν συχνά κουραστικές», λέει ο Connell. «Προσπαθήσαμε να βρούμε νέους τρόπους να παρουσιάζουμε την πληροφορία με φιλικό τρόπο, ώστε ο καθένας να μπορεί να εξερευνήσει με τον δικό του ρυθμό. Άλλοι θέλουν να ακολουθήσουν την κύρια ιστορία, άλλοι απλώς να χαθούν στον κόσμο».

Αυτός ο σχεδιασμός ενθαρρύνει απρόσμενες εμπειρίες – όπως εκείνες τις αυθόρμητες περιπέτειες θησαυρού που θυμόμαστε από το Tsushima. Παράλληλα, το σύστημα μάχης έχει αποκτήσει μεγαλύτερο βάθος και ευελιξία.

«Στο Yotei, προσθέσαμε πολλά επίπεδα ώστε η μάχη να έχει έναν πιο αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα», δηλώνει ο Fox. «Το έχουμε εμπλουτίσει πολύ! Αντικαταστήσαμε το σύστημα στάσεων με διαφορετικά όπλα, και μάλιστα προσθέσαμε ένα πέμπτο. Και δεν είναι απλά εναλλακτικές εμφανίσεις – αλλάζουν τον τρόπο που παίζεις».

Ως παράδειγμα, αναφέρει τη λόγχη, με την οποία μπορείς να σπρώξεις τους αντιπάλους μακριά, ή το kusarigama (λεπίδα με αλυσίδα), που επιτρέπει επιθέσεις σε πολλαπλά μέτωπα ταυτόχρονα. Επιπλέον, έχει προστεθεί ένας μηχανισμός αφοπλισμού – τόσο για τους εχθρούς όσο και για τον ίδιο τον παίκτη. Αυτό κάνει τις μάχες πιο απρόβλεπτες: όπως για παράδειγμα να σου πέσει το όπλο από τη γέφυρα και να χρειαστείς να αρπάξεις εκείνο του αντιπάλου για να συνεχίσεις.

Η περιγραφή του Fox φέρνει στο μυαλό την ένταση και την αυθεντικότητα των καθυστερημένων παρριών του πρώτου τίτλου – μόνο που τώρα το παιχνίδι προχωρά ακόμα πιο βαθιά στον αυθορμητισμό.

Με λίγα λόγια, το Ghost of Yotei μοιάζει να εξελίσσει τον κόσμο του Tsushima σε μια εμπειρία πιο ελεύθερη, πιο θεαματική και πιο πλούσια σε αλληλεπίδραση – κάτι σαν ένα Red Dead Redemption εποχής σαμουράι και εμείς ανυπομονούμε να το πάρουμε στα χέρια μας:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top